2010. november 30., kedd

Íme, a Játékos kedvű zsiráf!!!

Itt vagyok, ragyogok!!!

12 hozzászólás:

panka írta...

Szia Míra!
De jó, hogy ekkora sálja van!
Nekem sajnos nincsen, úgyhogy nagyon fázik a nyakam.

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Kedves Panka!
Gratulálok, a szerencse ezúttal Neked kedvezett, mert a tied az első bejegyzés, de várom a továbbiakat is! A többi megjegyzést írók közt is kisorsolok egy kis meglepit! Holnap közzéteszem, hogy mi lesz a nyereményed!
Üdvözlettel: P. Míra

Bélosz írta...

Gratulálok a Nyertesnek!

Bélosz

Dia írta...

Az a sál tényleg nagyon szééééép!!!! Panka gratula!

Virág írta...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egyszer kapcsolom ki délutánra a gépem........

panka írta...

Annyira örülök, és most nagyon izgulok! Majd valamivel én is viszonozni fogom:)

Viki Rozek írta...

Éreztem, hogy ma kerül fel!!! De lekéstem...:-(((
És a kedvenc virágaimmal!!! :-)

Pásztohy Lili írta...

Bárcsak nekem is lenne egy ilyen sálam, mert csak egy kicsike van.

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Kedves Mindenki!

Szívből örülök, hogy velem tartotok ebben a vidám játékban! A Nyertes ezúttal Panka lett, de senki se szomorodjon el, mert Valami még hátra van! A megjegyzéseket ma (december 1) este 20 óráig várom a Zsiráfhoz!

Üdvözlettel: Míra

Viktória írta...

De jó! Lesz vigaszdíj is?

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Úgy bizony, jön a vigaszdíj!!! :-)

Virág írta...

Én is ráröpülnék a lepattanóra!
Ez a cd meg nagyon izgi!

Megjegyzés küldése