2011. február 18., péntek

A csigabiga álma

Péter Erika ars poeticája ez a csigabigás álom-vers, a mellékelt illusztráció pedig a Babamozi sorozatból származik.
A költőnővel legutóbb Nagy Szilvia riporter beszélgetett  a Békés Megyei Hírlap hasábjain. (2011/02/14)

Péter Erika: A Csigabiga álma

Azt álmodtam lenn a fűben,
csillaglányok közt repültem.

Azt álmodtam, volt két lábam,
s táncoltam a csigabálban.

Azt álmodtam volt két kezem,
s festettem a fellegeken.

Felébredtem és mit láttam?
Nekem van a legszebb házam!

(Péter Erika: A nyakatekert zsiráf, 2010, szerzői magánkiadás)

4 hozzászólás:

Pásztohy Panka írta...

De jó kis háza van:)

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Igyekeztem! Nekem is nagyon tetszenek a mintáid, függönyön, szőnyegen, pilleszárnyon!

Bélosz írta...

Én egy kis kéményt (télen füstölgőt) és egy parányi ablakot azért hiányolok :-)))

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Hááát, az úgy már lehet, hogy túl csinibini lenne!!! ;-D

Megjegyzés küldése