2011. február 21., hétfő

Hófelhők és Pöttyös Panni

Amikor reggel kinéztem az ablakon, egyből arra gondoltam, hogy ez valami rossz tréfa lesz... Már megint havazik... Azután mégis úgy döntöttem, nem hagyom, hogy téli búra váltson a kedvem, inkább megiszom egy csésze forró, illatos teát és csakazértis ;-) felteszek egy deres-fagyos, de azért szívmelengető képet...
(A kép a Nők Lapja Novella 2008-as téli számába készült Szepes Mária: Pöttyös Panni/Piros leves csíkos tésztával című meséjéhez.)



6 hozzászólás:

Bélosz írta...

A tegnapi napsütéses idő után ma ismét borongós időre ébredtünk, de a meteorológus-BÉKA azt igéri, hogy hétvégére megint részünk lehet egy adag tavaszi napsütésben :-)))

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Örökké él a remény!!!

Bélosz írta...

Mátyás napját „Jégtörő Mátyásként” ismerte a néphagyomány: ha még jég borította a vizeket, abból újfent a tél végére következtettek.
MA talált: hamarost itt a TAVASZ :-)))
2011. febuár 24. Mátyás napja.

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Nagyon-nagyon várom a tavaszi napsütést, meleget, fényt!!! :-)))

Névtelen írta...

Drága Mírám! Gratulálok az Aranyvackor díjátadón a sikeres eredményedért!
Országosan is csúcs, hogy bekerültél a legjobb illusztrátorok közé, de én ezt régen tudom!
Szeretettel, Erika

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Drága Erika!
Nagyon köszönöm a szívből jövő biztatást, mindent megteszek, hogy szépek legyenek a rajzok!!!(Szerintem Te most tudsz valamit... :-)))
Szeretettel: Míra

Megjegyzés küldése