2011. január 26., szerda

Játékos Ábécé

Ez alkalommal testvérem, Papp Viktória versét szeretném közreadni. A vers majdnem tíz évvel ezelőtt született és azóta biztos helye van a számomra legkedvesebbek között. A Játékos Ábécé című közös könyvünk 2003-ban jelent meg a Sziget Kiadónál és ez a vers mintegy "összegzésként" került a hátsó borítójára. A könyv egy négytagú sorozat második kötete. (A sorozat további tagjai: Játékos Egyszeregy, Játékos Mérés, és Játékos Rajzolás.)


Papp Viktória: Játékos Ábécé

A bőröndöm cifra csatját
derekasan elforgatták:
füttyszó szökött
gombok között,
gyöngynyakláncom elszakadt,
hintalovam elszaladt;
illat illan,
jégcsap villan,
kisvonatom robogó,
labdám messze-pattogó;
lyukas zacskó,
mézesmackó,
nagyot durrant, dörmögött,
nyírfa ágai között;
orsó gurul,
ölembe hull,
pántlikámat viszi szél,
ringatózó falevél;
sehol-város
szivárványos,
tintatartóm felborult,
tyúktojásba csibe bújt;
útravaló:
üveghajó;
visszajönnek, visszavárom,
zárját újra jól bezárom,
zsebre teszem mind az álmom.

5 hozzászólás:

Névtelen írta...

Egy FANTASZTIKUS könyv, egy FANTASZTIKUS szerző- és testvérpártól ! :))))

Bélosz

Viktória írta...

Nekem is az egyik kedvencem! Élmény volt írni!
Bélosz: köszönjük! :)))

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Köszönjük szépen: IGYEKSZÜNK!!!

Virág írta...

hova tűnt amit én írtam?????????
Mindegy, kb az volt h szép, vicces és bájos a vers ;)

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Kedves Virág!!! Mit írtál? Én nem találkoztam vele! Lehet, hogy az elektronika megtréfált bennünket? :-(((

Megjegyzés küldése